Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych: 1948-1984 red. Elzbieta Pawlak-Hejno, red. Magdalena Piechota, red. Paweł Nowak UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2016Page(s): 192Section: nauka o mediachISBN: 9788377848371 Udostępnij red. Elzbieta Pawlak-Hejno, red. Magdalena Piechota, red. Paweł Nowak UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2016 Section: nauka o mediach Page(s): 192 ISBN: 9788377848371 Books in the category Polityka i politycy w prasie XX i XXI wieku 28,80 PLN Add to cart O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 PLN Add to cart Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 PLN Add to cart Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 PLN Add to cart Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 PLN Add to cart Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 PLN Add to cart
red. Elzbieta Pawlak-Hejno, red. Magdalena Piechota, red. Paweł Nowak
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2016
Section: nauka o mediach
Page(s): 192
ISBN: 9788377848371