Marketing treści i rekomendacji produktów Marta Domagalska-Grędys Tarnów : Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie, 2021Stron: 188Dział: nauka o mediachISBN: 9788395988028 Udostępnij Marta Domagalska-Grędys Tarnów : Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie, 2021 Dział: nauka o mediach Stron: 188 ISBN: 9788395988028 Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka Między słowem a obrazem 16,80 zł Do koszyka
Marta Domagalska-Grędys
Tarnów : Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie, 2021
Dział: nauka o mediach
Stron: 188
ISBN: 9788395988028