Polish brands. Historical, Cultural, and Economical Contexts ed. Sławomir Kamosiński, ed. Regina Pacanowska Instytut Historii UAM w Poznaniu, 2021Stron: 216Dział: socjologiaISBN: 9788366355590 Udostępnij ed. Sławomir Kamosiński, ed. Regina Pacanowska Instytut Historii UAM w Poznaniu, 2021 Dział: socjologia Stron: 216 ISBN: 9788366355590 Książki wydane w ramach działu Demografia jest przyszłością. Czy Polska ma szansę odwrócić negatywne trendy 63,00 zł Do koszyka Kobiety w politycznej przestrzeni Europy. Uwarunkowania i zróżnicowanie regionalne uczestnictwa w polityce 25,20 zł Do koszyka FrankowiczeProblem czy nowy ruch społeczny? 46,80 zł Do koszyka Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Środowiska industrialne/postindustrialne 44,10 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka
ed. Sławomir Kamosiński, ed. Regina Pacanowska
Instytut Historii UAM w Poznaniu, 2021
Dział: socjologia
Stron: 216
ISBN: 9788366355590