Polityka i politycy w prasie XX i XXI wieku. Prasa organizacji politycznych red. Małgorzata Dajnowicz, red. Adam Miodowski Humanica, 2017Stron: 378Dział: nauka o mediachISBN: 9788394617738 Udostępnij red. Małgorzata Dajnowicz, red. Adam Miodowski Humanica, 2017 Dział: nauka o mediach Stron: 378 ISBN: 9788394617738 Książki wydane w ramach działu Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka Między słowem a obrazem 16,80 zł Do koszyka Historie eksperymentalne. Szkice o gatunkach radia eksperymentalnego 35,91 zł Do koszyka
red. Małgorzata Dajnowicz, red. Adam Miodowski
Humanica, 2017
Dział: nauka o mediach
Stron: 378
ISBN: 9788394617738