Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Kreowanie marek kultury

Andrzej Giza

WYDAWNICTWO AVALON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 2022
Stron: 192
Dział:
ISBN: 9788377305836
Wydanie drukowane
 

49,00 44,10

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł
Pozycja dostępna

 

 Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to
lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych
i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki
i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni
wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie
jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów
i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane
z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em.
Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej
wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich
kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń
artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie
kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko
pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także
przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.