Zarys poetyki uwodzenia. O strategiach perswazyjnych w reklamie wizualnej Brygida Pawłowska-Jądrzyk Warszawa : UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE, 2021Stron: 160Dział: nauka o mediachISBN: 9788380908253 Udostępnij Brygida Pawłowska-Jądrzyk Warszawa : UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE, 2021 Dział: nauka o mediach Stron: 160 ISBN: 9788380908253 Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka
Brygida Pawłowska-Jądrzyk
Warszawa : UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE, 2021
Dział: nauka o mediach
Stron: 160
ISBN: 9788380908253