Kultura popularna na Bliskim Wschodzie
red. Katarzyna Górak-Sosnowska, red. Katarzyna Pachniak
Stron: 300
Dział: kultura
ISBN: 9788376418261
|
|
---|---|
`Prezentowany tom jest próbą refleksji nad rolą mass-mediów w wytwarzaniu odmienności, w procesach emancypacyjnych, w negocjowaniu warunków współistnienia różnych grup w społeczeństwach wielokulturowych i wieloetnicznych. Zawiera teksty, które podejmują interesujące i rzadko obecne w polskim piśmiennictwie kwestie (media tubylcze, media i emigranci, media a modernizacja społeczna Japonii, medialne reprezentacje etniczności i konfliktów etnicznych). To wartościowy zbiór artykułów z zakresu tego, co można byłoby nazwać `etnografią zapośredniczą medialne` - etnografią, w której przedmiotem analizy są przede wszystkim przekazy medialne i same media, traktowane jako narzędzia transformowania i reprodukowania rzeczywistości.`
Prof. UAM dr hab. Marek Krajewski
red. Katarzyna Górak-Sosnowska, red. Katarzyna Pachniak
Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2013
Dział: kultura
Stron: 300
ISBN: 9788376418261