Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Andrzej Draguła

Więź. Towarzystwo, 2020
Stron: 380
Dział:
ISBN: 9788365424969
 
 
 

 

Andrzej Draguła

Więź. Towarzystwo, 2020

Dział:

Stron: 380

ISBN: 9788365424969

 Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.