Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Internet rzeczy. Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają swiat

Michael Miller

Dom Wydawniczy PWN, 2016
Stron: 360
Dział:
ISBN: 9788301185282
 
 
 

 

Michael Miller

Dom Wydawniczy PWN, 2016

Dział:

Stron: 360

ISBN: 9788301185282

Szybciej niż nam się wydaje połączone zostaną inteligentne domy, sprzęty, samochody, biura, fabryki, miasta ... świat. Pierwsza na rynku książka w której autor nie tylko wyjaśnia, w jaki sposób internet rzeczy może wpływać na nasze życie i biznes, ale również podpowiada jak do tych zmian się przygotować.
Internet rzeczy (Internet of Things, IoT) dotyczy wszystkich przedmiotów, które mogą pośrednio albo bezpośrednio gromadzić, przetwarzać lub wymieniać dane za pośrednictwem sieci komputerowej. Do tego typu przedmiotów zaliczają się nie tylko smartfony czy laptopy, ale także urządzenia gospodarstwa domowego, samochody.
Autor w książce bierze pod lupę wszystkie aspekty rzeczywistości połączonej w sieć i poddaje analizie. Wyjaśnia czym jest IoT oraz odpowiada na wiele pytań:
- co jest realne, a co pozostanie w sferze hipotez i marzeń
- w jaki sposób połączone urządzenia mogą poprawić zarówno nasze życie prywatne,
jak i prowadzony biznes
- czy można oszczędzić dzięki nim energię, żyć zdrowiej, płacić mniejsze podatki
- jaka jest przyszłość dronów tych wojskowych i tych cywilnych
- co się dzieje z danymi, które zsieciowane przedmioty gromadzą, kto ma do nich dostęp
- jakie są zagrożenia związane z IoT i jak się przed nimi uchronić
Michael Miller
Autor słynie na całym świecie z przekazywania wiedzy w bardzo praktyczny sposób, posiada umiejętność tłumaczenie złożonych zagadnień w sposób zrozumiały dla przeciętnego czytelnika.
Jest prezesem The Molehill Group, firmy consultingowej. Jako konsultant, Miller specjalizuje się w udzielaniu rad dotyczących tworzenia biznesplanów firm internetowych i przedsiębiorstw związanych z technologią.
Jest autorem 150 książek - tematyka komputerowa, technologie, w tym sprzęt komputerowy i oprogramowanie, Facebook i eBay; marketing firmy.