Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015Stron: 180Dział: socjologiaISBN: 9788323339069 Udostępnij Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015 Dział: socjologia Stron: 180 ISBN: 9788323339069 Książki wydane w ramach działu Organizacje polskiej diasporyStan i perspektywy rozwoju 34,20 zł Do koszyka Heterotopie dziecięcego uchodźstwa. Syryjczycy w Libanie 54,00 zł Do koszyka Na przekór konwencjomNieszablonowe role społeczne kobiet i mężczyzn od czasów nowożytnych do 1945 roku 17,01 zł Do koszyka Problemy społeczne Grupy Wyszehradzkiej 35,91 zł Do koszyka Niklasa Luhmanna socjologia bez człowieka 23,40 zł Do koszyka Etykieta japońska 36,01 zł Do koszyka
Jan Kreft
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015
Dział: socjologia
Stron: 180
ISBN: 9788323339069