Fake news - produkt medialny czasów postprawdy Katarzyna Bąkowicz Aspra-JR, 2020Page(s): 268Section: nauka o mediachISBN: 9788382090635 Udostępnij Katarzyna Bąkowicz Aspra-JR, 2020 Section: nauka o mediach Page(s): 268 ISBN: 9788382090635 Books in the category Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 PLN Add to cart O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 PLN Add to cart Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 PLN Add to cart Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 PLN Add to cart Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 PLN Add to cart Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 PLN Add to cart
Katarzyna Bąkowicz
Aspra-JR, 2020
Section: nauka o mediach
Page(s): 268
ISBN: 9788382090635