Fake news - produkt medialny czasów postprawdy Katarzyna Bąkowicz Aspra-JR, 2020Stron: 268Dział: nauka o mediachISBN: 9788382090635 Udostępnij Katarzyna Bąkowicz Aspra-JR, 2020 Dział: nauka o mediach Stron: 268 ISBN: 9788382090635 Książki wydane w ramach działu Zeszyty Prasoznawcze 2018/1 (233) 35,91 zł Do koszyka Zeszyty Prasoznawcze 2017/2 (230) 35,91 zł Do koszyka Współczesny świat dziecka. Media i konsumpcja 35,91 zł Do koszyka Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami, t. II 36,01 zł Do koszyka Wokół mediów ery Web 2.0 31,50 zł Do koszyka Widoczne i niewidoczne. Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki 35,91 zł Do koszyka
Katarzyna Bąkowicz
Aspra-JR, 2020
Dział: nauka o mediach
Stron: 268
ISBN: 9788382090635