Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. TOM 5 red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019Page(s): 219Section: socjologiaISBN: 9788322636688 Udostępnij red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019 Section: socjologia Page(s): 219 ISBN: 9788322636688 Books in the category Uwikłani w płeć 37,80 PLN Add to cart Środowiska industrialne/postindustrialne 44,10 PLN Add to cart Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 PLN Add to cart Od Wiertowa do Skoniecznego. "Chłopski los" według kronikarzy, pamiętnikarzy i dokumentalistów 44,10 PLN Add to cart Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 PLN Add to cart Socjalizm monetarny 46,80 PLN Add to cart
red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019
Section: socjologia
Page(s): 219
ISBN: 9788322636688