Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. TOM 5 red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019Stron: 219Dział: socjologiaISBN: 9788322636688 Udostępnij red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019 Dział: socjologia Stron: 219 ISBN: 9788322636688 Książki wydane w ramach działu Zrozumieć czas wolny. Przeobrażenia, tożsamość, doświadczanie 33,30 zł Do koszyka Zróżnicowanie i zmienność społecznego świata. Księga jubileuszowa poświęcona Kazimierzowi Z. Sowie 44,91 zł Do koszyka Zawarcie małżeństwa jako zagadnienie prawa rodzinnego, prawa prywatnego międzynarodowego i prawa konsularnego 35,91 zł Do koszyka Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego 35,91 zł Do koszyka Zaburzenia stanu odżywienia u osób w starszym wieku. Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne. Wielkie problemy geriatryczne, t. 2 34,20 zł Do koszyka Zabawa w dobie społeczeństwa konsumpcyjnego. Szkice o ludyzmie, ludyczności i powadze, a w istocie o jej braku 35,91 zł Do koszyka
red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019
Dział: socjologia
Stron: 219
ISBN: 9788322636688