Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. TOM 5 red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019Stron: 219Dział: socjologiaISBN: 9788322636688 Udostępnij red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019 Dział: socjologia Stron: 219 ISBN: 9788322636688 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Środowiska industrialne/postindustrialne 44,10 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Od Wiertowa do Skoniecznego. "Chłopski los" według kronikarzy, pamiętnikarzy i dokumentalistów 44,10 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Socjalizm monetarny 46,80 zł Do koszyka
red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019
Dział: socjologia
Stron: 219
ISBN: 9788322636688