Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego Olivia Kłusek UNIWERSYTET GDAŃSKI, 2017Stron: 162Dział: socjologiaISBN: 9788378655619 Udostępnij Olivia Kłusek UNIWERSYTET GDAŃSKI, 2017 Dział: socjologia Stron: 162 ISBN: 9788378655619 Książki wydane w ramach działu Zróżnicowanie i zmienność społecznego świata. Księga jubileuszowa poświęcona Kazimierzowi Z. Sowie 44,91 zł Do koszyka Zawarcie małżeństwa jako zagadnienie prawa rodzinnego, prawa prywatnego międzynarodowego i prawa konsularnego 35,91 zł Do koszyka Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy samorządowego 35,91 zł Do koszyka Zaburzenia stanu odżywienia u osób w starszym wieku. Diagnostyka i postępowanie terapeutyczne. Wielkie problemy geriatryczne, t. 2 34,20 zł Do koszyka Zabawa w dobie społeczeństwa konsumpcyjnego. Szkice o ludyzmie, ludyczności i powadze, a w istocie o jej braku 35,91 zł Do koszyka Współczesne transformacjeKultura - Polityka - Gospodarka 26,10 zł Do koszyka
Olivia Kłusek
UNIWERSYTET GDAŃSKI, 2017
Dział: socjologia
Stron: 162
ISBN: 9788378655619