Marketing wydawniczy Zbigniew Widera, Hana Pravdova Uniwersytet Ekonomiczny, 2016Stron: 226Dział: bibliotekoznawstwo i informacja naukowaISBN: 9788379753123 Udostępnij Zbigniew Widera, Hana Pravdova Uniwersytet Ekonomiczny, 2016 Dział: bibliotekoznawstwo i informacja naukowa Stron: 226 ISBN: 9788379753123 Książki wydane w ramach działu Zeszyty prasoznawcze 2019/4 (240) 31,40 zł Do koszyka Zbiory i zasoby informacyjne bibliotek publicznych t.75 25,20 zł Do koszyka Z badań nad książką i księgozbiorami historycznymi 4(2010) 36,00 zł Do koszyka Wtórny rynek książki w PolsceInstytucje, asortyment, uczestnicy 34,20 zł Do koszyka Wstęp do Open Source. Nauka-dydaktyka-praktyka 9,00 zł Do koszyka Wielcy nieobecniPierwsze generacje liderów Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich 31,50 zł Do koszyka
Zbigniew Widera, Hana Pravdova
Uniwersytet Ekonomiczny, 2016
Dział: bibliotekoznawstwo i informacja naukowa
Stron: 226
ISBN: 9788379753123