Internet jako nowe dobro wspólne Justyna Hofmokl Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008Stron: 248Dział: nauka o mediachISBN: 9788360807958 Udostępnij Justyna Hofmokl Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008 Dział: nauka o mediach Stron: 248 ISBN: 9788360807958 Książki wydane w ramach działu Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka Między słowem a obrazem 16,80 zł Do koszyka Historie eksperymentalne. Szkice o gatunkach radia eksperymentalnego 35,91 zł Do koszyka
Justyna Hofmokl
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008
Dział: nauka o mediach
Stron: 248
ISBN: 9788360807958