Media - Władza - Prawo red. Maria Magoska UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2005Komunikacja społeczna i polityczna; Stron: 176Dział: socjologiaISBN: 9788323320098 Udostępnij red. Maria Magoska UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2005 Komunikacja społeczna i polityczna; Dział: socjologia Stron: 176 ISBN: 9788323320098 Książki wydane w ramach serii Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Środowiska industrialne/postindustrialne 44,10 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Od Wiertowa do Skoniecznego. "Chłopski los" według kronikarzy, pamiętnikarzy i dokumentalistów 44,10 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Socjalizm monetarny 46,80 zł Do koszyka
red. Maria Magoska
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2005
Komunikacja społeczna i polityczna;
Dział: socjologia
Stron: 176
ISBN: 9788323320098