Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa
Książki
Czasopisma
Nowości
Promocje
MINUS 40%
Okazyjne ceny
Dla bibliotek
Kontakt
0
Twój koszyk jest pusty.
Szukaj
Close
Książki
Czasopisma
Nowości
Promocje
MINUS 40%
Okazyjne ceny
Dla bibliotek
Kontakt
Twój koszyk
nauka o mediach
Współczesne media. Media multimodalne, t. II: Multimodalność mediów elektronicznych
Współczesne media. Media multimodalne, t. I: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych
Własność intelektualna w Internecie
Papierowi giganci. Anegdoty o łódzkich dziennikarzach XX wieku
Dziennikarki. W poszukiwaniu swoich dróg
Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe
Obrazy świata w komunikacji polskiej skrajnej prawicy
12469 dróg do absolutu. Polskie media o religii po 1989 roku + CD
Polityki sieciowej popkultury
Gatunki dziennikarskie w Europie. Wstęp do genologii porównawczej
Systemy medialne państw Unii Europejskiej. Kraje pierwszej piętnastki
Prologomena do historii komunikacji społecznej, t.4: Psychosomatyczne uwarunkowania komunikacji
Informacja w Unii Europejskiej. Jaka i dlaczego?
Rytuały medialne w komunikowaniu masowym. Przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych Fakty TVN i Wiadomości TVP
Europa dziennikarzy. Dyplomacja mediów i (post)narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych
Recepcja mediów 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym + CD
Zagrożenia ze strony mediów
Wykłady z filozofii mediów. Podstawy nauk o komunikowaniu
Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne
Media.pl. Badania nad mediami w Polsce
Obrazy Rosji i Rosjan w mediach
Media jako przestrzenie muzyki
Koniec dziennikarstwa, jakie znamy. Agregacja w mediach
Retoryka i jej zastosowania. Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i innych kierunków humanistycznych
Metody badań online
Spór o rolę mediów w Polsce
15,00
zł
13,50
zł
Do koszyka
Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Autentyczność osobowa a medialność
Przyszłość dziennikarstwa radiowego
W analogowym świecie. Zarys dziejów telewizji w Polsce w latach 1989-2013
Widoczne i niewidoczne. Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki
39,90
zł
35,91
zł
Do koszyka
Media i religia. Nowy kontekst komunikacji
1
2
3
4
5
6
Księgarnia Akademicka © 2021 All Rights Reserved |
Regulamin
|
english
|
polski