Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa
Książki
Czasopisma
Nowości
Promocje
MINUS 40%
Okazyjne ceny
Dla bibliotek
Kontakt
0
Twój koszyk jest pusty.
Szukaj
Close
Książki
Czasopisma
Nowości
Promocje
MINUS 40%
Okazyjne ceny
Dla bibliotek
Kontakt
Twój koszyk
nauka o mediach
Wideo w sztukach wizualnych
Rzetelne dziennikarstwo. Aksjologia i deontologia
20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
28,00
zł
25,20
zł
Do koszyka
Na tropach reportażu i fotografii dziennikarskiej
Kobiece gatunki telewizyjne. Geneza i kulturowe przeobrażenia
Cenzuro wróć? Mechanizmy ograniczania wolności słowa w Polsce po 1990 roku
Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe
Antisocial Media. Jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany
Graszewicz.com. Media, komunikacja, kultura
Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom
46,90
zł
42,21
zł
Do koszyka
Infografika. Wiedza w obrazach
Pogranicze w mediach. Media na pograniczu
Gra w historię. Historia w grach
Fakty i artefakty. Formy paraartystyczne w mediach
39,90
zł
35,91
zł
Do koszyka
YouTube w edukacji. Strategie nadawcze wideoblogerów
Smartfon - uniwersalne medium początku XXI wieku
30,00
zł
27,00
zł
Do koszyka
Ocena jakości informacji w Internecie
Recepcja mediów 4: Rola badań nad zachowaniami językowymi dzieci w wieku przedszkolnym we wdrażaniu edukacji medialnej
Od Stalina do Putina. Media w procesie umacniania kultu jednostki
Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywatelskiej. Studia z etnografii internetu
Od rytuału do konfliktu. Mediatyzacja żałoby posmoleńskiej
Wyzwania społeczeństwa informacyjnego. Polskie i ukraińskie doświadczenia
Życie w krzemowej klatce. Sztuka nowych mediów jako krytyczna analiza praktyk cyfrowego nadzoru
Tygodniki opinii w zmieniającej się rzeczywistości
Postprawda. Spojrzenie krytyczne
Bezpieczeństwo informacyjne w dobie postprawdy
Medialne obrazy świata. Wybrane problemy społeczno-polityczne w mediach
Współczesne media. Media multimodalne, t. II: Multimodalność mediów elektronicznych
Współczesne media. Media multimodalne, t. I: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych
Własność intelektualna w Internecie
Papierowi giganci. Anegdoty o łódzkich dziennikarzach XX wieku
1
2
3
4
5
6
Księgarnia Akademicka © 2021 All Rights Reserved |
Regulamin
|
english
|
polski