Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić Michael E. Gerber MT Biznes, 2019Stron: 206Dział: ekonomiaISBN: 9788377468975 Udostępnij Michael E. Gerber MT Biznes, 2019 Dział: ekonomia Stron: 206 ISBN: 9788377468975 Książki wydane w ramach działu Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi 43,20 zł Do koszyka Historia myśli ekonomicznej. Zarys problematyki 35,10 zł Do koszyka Finanse publiczne w sytuacjach kryzysowychZagadnienia prawno-finansowe 34,20 zł Do koszyka Homo oeconomicusPojęcie, model, zastosowania 36,01 zł Do koszyka Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw 37,80 zł Do koszyka Wybrane strategie przedsiębiorstw sektora TLS 33,30 zł Do koszyka
Michael E. Gerber
MT Biznes, 2019
Dział: ekonomia
Stron: 206
ISBN: 9788377468975